۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۸۵۷۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار:

ثمره جنگ افروزی آمریکا، نفرت جهانیان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار گفت: جنگ افروزی های آمریکا و حامیانش در منطقه، ثمره ای جزء نفرت جهانیان از آنان و سرنگونی رژیم صهیونیستی ندارد.
ثمره جنگ افروزی آمریکا، نفرت جهانیان است
به گزارش جهانبین؛ حجت الاسلام سید میثم نبوی در نشست بصیرت افزایی کارکنان سپاه ناحیه کیار با اشاره هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و در ادامه، تحولات منطقه به ویژه سوریه را تشریح کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: تحولات سوریه، تهدید و دخالت احتمالی نظامی آمریکا، فاجعه ای برای منطقه خواهد بود و اگر چنین اقدامی انجام شود، جزء آتش افروزی نتیجه ای در بر نخواهد داشت.
وی افزود: آتش افروزی در منطقه، همچون جرقه ای در انبار باروت است که ابعاد و پیامدهای آن نامشخص خواهد بود.
حجت الاسلام نبوی ادامه داد: اگر هیاهوی روزهای اخیر از بعد عملیات روانی به حقیقت بپیوندد، روز واقعه نزدیک است و انتظار چندین ساله جهان اسلام برای انتقام به پایان خواهد رسید.
وی تصریح کرد: جهان اسلام از فتنه انگیزی های آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی همسوی آنها، به ستوه آمده و برای مقابله مستقیم با صهیونیست ها لحظه شماری می کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار گفت: آمریکا و همدستانش، هنوز نتوانسته اند خود را از باتلاق عمیق عراق و افغانستان رهایی بخشند، پس چگونه است که در فکر توطئه ای دیگر و حمله به سوریه می باشند؟
وی افزود: بهانه خلع سلاح شیمیایی در سوریه همانند بهانه از بین بردن تروریسم و گروه القاعده در افغانستان و عراق می باشد و این جنگ افروزی ها ثمره ای جزء نفرت جهانیان از آنان و سرنگونی رژیم صهیونیستی برای آمریکا و همدستانش ندارد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۷:۴۳

20 Jan 2020